If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Destiny 2 na PC tak vymazlené, že nestíhá

+ 4K obrázky od Nvidia.

Jedním z řady důvodů, proč se jednička u nás moc neprosadila, byla absence počítačové verze a asociace s konzolovým studiem Bungie známým z Halo. To se ovšem s příchodem Destiny 2 (Alza.cz) změní.

Na čtvrteční novinářské předváděčce společnost Activision zvolila grafické karty od Nvidia, aby na nich představila první momenty z PC verze hry Destiny 2. Konkrétně se jednalo o počítačové sestavy s GeForce GTX 1080 Ti s procesorem Intel Core i7-7700K 4.2Ghz a 16GB RAM, 500GB SSD a Windows 10. Jaký to paradox, že souběžně s tím vyplavalo na povrch, že počítačová verze s největší pravděpodobností nebude venku 8. září v den oficiální premiéry na PS4/X1. Když bude zpoždění týden dva, půjde to ještě přežít, ale pokud několik měsíců... Souviset to může i s příchodem verze pro Xbox One Scorpio někdy během podzimu.

Tvůrci pouze utrousili, že zatím ještě o vydání na PC nemluví, že se objeví "brzy" a že potřebuje pořádnou péči (od příbuzného studia Vicarious Visions, což nenazývají outsourcováním). Nejen kvůli fungování pouze přes Battle.net, jako první hra nikoli přímo z dílny Blizzardu (na Steamu ji proto nenajdete), takže budete moci zaplatit alternativně i herními zlaťáky z World of Warcraft (namísto skutečných peněz).

Dojmy novinářů, kteří si Destiny 2 na PC osobně vyzkoušeli, byly velmi pozitivní. Absence dedikovaných serverů je jen šmouhou na kráse a nemá to způsobit lagy jako minule díky nějaké nové síťové technologii. "Chceme, abyste měli pocit, že se to hraje jako přirozená PC hra, nikoli pouze konverze z konzolí," uvedl hlavní vývojář za Bungie, David Shaw.

I proto přizvali ke spolupráci Nvidii, která zveřejnila první dva obrázky v rozlišení 4K pořízené na kartách GeForce GTX. Slibuje se, že hra bude "Game Ready", což má "znamenat vyšší rozlišení grafiky, více možností pro upravení grafické kvality, pokročilé technologie a podporu hraní na klávesnici".

PC demo běželo na akci v 60fps, což je rozdíl oproti zámku na 30fps ve všech konzolovkách. Kvůli vyššímu framerate museli autoři udělat spoustu drobných úprav v ovládání a rozhraní. Jinak se na počítačích navíc počítá s podporou textového chatu, upravitelným FoV a monitory 21:9.

Comments