Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč je Shadows of Damned neúspěšné?

Dlouhý vývoj = málo peněz na reklamu.

Hororová střílečka Shadows of the Damned z června propadla jak v recenzích, tak i komerčně na trhu. Šéf jejích tvůrců z japonského studia se nyní ohlédl zpět, kde se stala chyba.

"Pes je zakopán v příliš dlouhém vývoji. Když jsem začal pracovat pro Grasshopper Manufacture [od září 2009], Shadows of the Damned se tam chystalo už 16 měsíců," prozradil Massimi Guarini GameSpotu, což dělá celkové tři roky tvorby hry. Ty spolkly většinu peněz, které tím pádem nezbyly na marketing hry.

"Nové značky připravené podle standardního schématu představují obrovský risk a vyžadují patřičnou propagaci. Jenže takto se o Shadows of the Damned nedozvěděl dostatečný počet lidí," dodal ředitel tvůrců, který už toto studio před pár dny opustil. Milionový odbyt prý nikdy nečekal, ale ani takto nízké prodeje.

Read this next