Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč Sony nechtělo technologii Natalu

Drahé, nespolehlivé a podobné Eye.

Sony řeklo, že klidně mohlo vytvořit ovladač podobný Natalu, ale nakonec si uvědomili, že tato technologie je nespolehlivá, drahá a její herní aplikace by byly až příliš podobné s již existujícím PlayStation Eye, který sám o sobě věci podobné jako Natal už dávno umí.

Řekl to Richard Marks ze Sony, když předváděl jejich ovladač Move. Ačkoliv je údajně sám prý fanouškem této technologie, nepřineslo by to pro hráče "tolik nových zážitků".

"Zkoušeli jsme několik různých 3D kamer. Miluju technologii 3D kamer," řekl.

"Úzce jsme ale spolupracovali s herními týmy a snažili jsme se zjistit, co by to umožnilo. Jenže jsme zjistili, že bychom získali v podstatě to samé, co už teď děláme s EyeToy. Mělo by to větší dopad, ale byla by taková hračka o tolik dražší, že by se to hráčům nevyplatilo a nepřineslo by jim to tolik nových zážitků za tu vyšší cenu."

Read this next