Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Služba HOME inzerenty nezajímá

Tito spíše pokukují po PlayStation Network.

Virtuální svět Sony, aplikace Home, je podle posledních zpráv pro inzerenty nezajímavá. Tito mají zájem se spíše angažovat v rámci služby PlayStation Network.

John Rafferty, kreativní ředitel reklamní společnosti Publicis Denuo specializující se na digitální trh, o Home prohlásil: "Napoprvé se to tváří jako rozlehlý svět. Ovšem vzápětí zjistíte, že je hrozně prázdný." Jistě, je tu úzká provázanost např. s Red Bull, ale ostatním inzerentům stále nepřipadá Home dvakrát atraktivní. Za jejich malou účastí však může být skutečnost, že zde prezentovaná reklama je velice pracná. Mluví se dokonce o šestimístné částce, která je třeba pro vytvoření příslušného obsahu pro zdejší komunitu.

Pro zajímavost. Home aktuálně registruje přibližně 11 milionů uživatelů. Xbox Live jich má ovšem přes 20 milionů (platících) a PlayStation Network cca 40 milionů. Na rozdíl od PSN a Xbox Live jdou však velké pochyby o tom, že by číslo ve vztahu k Home znamenalo herní publikum, které je ochotno do tohoto virtuálního univerza pravidelně zavítat. Navzdory skutečnosti, že v předešlém roce došlo k jisté expanzi, jejímž výsledkem je pět desítek prostor a přes sto her k vyzkoušení.

Jedno je jisté, Home ani zdaleka nenaplnilo původní očekávání vkládané do téhle na první pohled revoluční služby. Uvidíme, jakým směrem se Home nadechne letos. Za připomenutí v tomhle kontextu stojí rozeběhnutí uzavřené bety Home (jenom pro pozvané), která naznačuje možné příchozí změny.

Read this next