Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

V L.A. Noire půjde přeskočit přestřelky

Akčních částí bude ve hře jen 20 procent.

Pokud si s některými akčními částmi detektivky L.A. Noire nebudete vědět rady, neznamená to, že zakysnete. Jak v nedávém panelu věnovaným otázkám a odpovědím prozradil výtvarník Rob Nelson z Rockstaru, hra vám dovolí některé sporné pasáže přeskočit.

"Můžete některé akční pasáže přeskočit a přitom si pořád užít kompletní děj hry," řekl Nelson. V praxi to bude fungovat tak, že když se vám v nějaké spletité honičce nebo přestřelce nebude dařit, na obrazovce vyskočí okénko s možností přeskočit danou pasáž.

V něčem se tak L.A. Noire bude podobat funkci Super Guide třeba z New Super Mario Bros Wii nebo Donkey Konga od Nintenda, kde byla možnost nechat za sebe levely automaticky dokončit.

L.A. Noire má být podle MTV akční jen zhruba z 20%, zbylých osmdesát zabírá detektivní práce, dialogy s postavami, řešení jednotlivých případů atd.

Ve finále jde ze strany Rockstaru o vítaný krok kupředu. Spousta hráčů si totiž již dříve stěžovala třeba na těžké části Grand Theft Auto IV, které prý potřebovaly právě podobné tlačítko pro přeskočení.

L.A. Noire pro X360/PS3 vyjde 20. května a v EG indexu očekávanosti českými hráči je na 11. místě.

Read this next