Treyarch brání engine v CoD: Black Ops 2

Nechápou, co proti němu všichni mají.

Všichni víme, že Call of Duty: Black Ops 2 bude postaveno na sedm let starém enginu, který se sice rok od roku vylepšuje, ale pořád jde o sedm let starý engine. Treyarch ale nechápe, co na něm lidem vadí.

"Běží 60 snímků za sekundu a je nádherný. Co se na něm lidem nelíbí?"

Hlavní designér David Vondehaar v rozhovoru pro časopis OXM řekl, že je spokojený se všemi modifikacemi, které se do původního enginu od Infinity Ward udělali a je spokojený také s tím, jak Black Ops 2 vypadá.

"Všichni, kdo se proti tomu enginu staví, by si měl uvědomit, že běží 60 snímků za sekundu," říká Vondehaar. "A jsme schopní, aby vypadal krásně. To je díky těm létům, co s ním pracujeme. Neustále ho vylepšujeme a vylepšujeme, zlepšujeme různé techniky a renderování světel."

Upozorňuje, že rozhodně nejde o engine, který vznikl před sedmi nebo šesti lety. "V současnosti není podobný engine - renderování, světla, všechno je nové."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Uniklé první screenshoty Baldurs Gate 3

Je opět isometrické, ale s filmovými dialogy zblízka - odhalení od Larianu večer.

Dobré ráno s Eurogamerem - čtvrtek, 27. února

Změny na Steamu a GOG, Minecraft Mass Effect, nové Uncharted, 2x Platinum, The Division 2 zdarma...

Diablo 4 na PC půjde hrát s ovladačem a přenastavit

Brífink o stavu vývoje + video o kanibalech, obrázky.

- komentáře (33)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna