Assassins Creed 3 se má potýkat s chybkami

Polský časopis CD Action ho už prošel.

Polský časopis CD Action ve svém posledním čísle zveřejnil něco, co se tváří jako recenze Assassins Creed 3, ale není to tak nazvané ani to neobsahuje číselné hodnocení. Nicméně hru prý prošel od začátku do konce, z čehož sesbíral spoustu postřehů, které jsou v tuto chvíli, tři dny před vypršením embarga na recenze, cennou studnicí informací.

Assassins Creed 3 podle CD Action není zdaleka bezchybný, což dokládá třeba na haprující umělé inteligenci. Nepřátelé prý příliš rozumu nepobrali, dá se od nich utéct běháním v kruhu nebo se zabíjejí pády ze střech při pronásledování. NPC parťáci zase nepřizpůsobují svou rychlost vašemu pohybu.

Jízda na koni v divočině nemá být dobrým nápadem, protože koně ve hře mají být "nekompetentní", pouze se šiknou v hlubokém sněhu, který vás zpomaluje, jinak je prý lepší to vzít skoky přes větve. Avšak cestičky ve stromech mají působit uměle, že vás trknou do očí ještě více než předpřipravené trasy ve městech. Jindy je zase obtížné všimnout si míst, kde se dá vyšplhat, což hra někdy odmítá dovolit, i když by to mělo jít a povede se to eventuálně až za 10 minut.

Redaktor CD Action považoval za důležité zmínit i problémy s kamerou, která se někdy natáčí velmi nešikovně a někdy dokonce přestala fungovat úplně (nešlo mu s ní pohybovat pravým stickem gamepadu). Občas prý zlobí i grafika, buď že objekty nesedí nebo vzájemně prochází, což demonstroval na dávání klíče do zámku, levitováním těl a zbraní ve vzduchu nebo projížděním vozíků skrz koně zaparkované na ulici.

1

Aby však někdo nezískal pocit, že Assassins Creed 3 je zabugovanou hrou, časopis v posledním odstavci článku zdůraznil, že většinu zmiňovaných chyb fanoušci série buď dobře znají nebo nejsou natolik zásadní, aby pokazily herní zážitek, ostatně něco popisovaného se stává u většiny her v otevřeném světě. Třetí díl "správně osvěžuje sérii a jeho hraní je velkou zábavou".

Otázkou zůstává, jestli některé nedostatky neopraví tradiční první patch v den vydání nebo zda nebyly přítomny pouze v novinářské review-verzi. Někteří lidé je zase přičítají novému AnvilNext enginu, který ždíme ze starých konzolí, co se dá. Na druhou stranu uspěchaná by hra být neměla, když UbiSoft na ní pracoval po tři roky od Assassins Creed 2.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (19)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna