Fiasku se SimCity vděčí Cities: Skylines

Jak problémy EA motivovaly.

Nebýt EA a Maxisu, kterým se před dvěma lety těžce nepovedl start online funkcemi prošpikovaného SimCity, neexistovalo by pravděpodobně dnes půlmilionové Cities: Skylines ze stejného žánru.

Tyto interní záležitosti prozradila dnes Mariina Hallikainen, šéfka studia Collosal Order v rozhovoru pro PC Gamer:

"Vždy jsme měli jako náš vzor SimCity 4, ale s pětičlenným týmem jsme na to zpočátku neměli kapacity ani zkušenosti a báli jsme se ocejchování laciným klonem SimCity. Když bylo SimCity 2013 oznámeno, na Cities: Skylines jsme nepracovali a nebyla šance na něj přesvědčit vydavatele z Paradoxu. Ale když viděl, co se přihodilo při vydání SimCity, dal nám zelenou, ať do toho jdeme."

Jinými slovy, vydavatel zaregistroval velký zájem o SimCity a zároveň nespokojenost fanoušků s jeho designem, což ho motivovalo, ať investuje do výroby vlastní městské budovatelské strategie... a tak vzniklo Cities: Skylines. Hráči tak vlastně mohou být EA vděční, protože bez jejich fiaska by tato nová hra nevznikla, protože by se bála soupeřit se SimCity s obří korporací za zády, pokud by se tedy povedlo, jak se původně předpokládalo.

Celý rozhovor PC Gameru čtěte zde, naší recenzi Skylines publikujeme už tento víkend.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna