Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Cities Skylines slaví osm let statistikami a pár dozvuků o dvojce

+ na jakém enginu pošlape?

Na jednu stranu vypukla radost ze vzniku pokračování, na stranu druhou určité zklamání, že oznámení před pár dny bylo velmi strohé a prakticky nic konkrétního jsme se z něj nedozvěděli.

Částečně to aspoň napravily uniklé achievementy z xboxové verze, které se vynořily zde.

V Cities Skylines 2 bude celkem 150 dlaždic mapy, což je značný nárůst z 81 v jedničce.

Hráči se budou muset vypořádat s novými rozmary počasí, jako krupobití nebo zamoření krysami (vedle tornád či lesních požárů).

Jiné achievementy mluví o cíli dosáhnout populace o 100 tisíci lidech či následování obyvatel od jejich dětství až po důchod. V jednom městě také můžete mít až 10 tisíc turistů naráz nebo jich stejný počet vyléčit v nemocnici. Jinak tady bude Photo mód či možnost vytvořit město jen z obnovitelných zdrojů energie.

Určité spory se vedly o tom, v čem byl vytvořen debutový filmeček, který ovšem neobsahoval záběry přímo z hraní, jak bylo varováno v pravém dolním rohu.

Někteří razili spekulace, že to musí být Unreal Engine 5, soudě dle benzínky v poušti a některých tech-dem. Studio Collosal Order však tyto domněnky vyvrátilo, když na Twitteru upřesnilo, že používají engine Unity.

První díl Cities Skylines jinak oslavil osm let od svého vzniku a při té příležitosti bylo publikováno oslavné video s nějakými těmi statistikami o počtech vytvořených modifikací atd.

Read this next