Jak se zkušenosti ze skutečných závodů využijí v Gran Turismo Sport?

Kazunori Yamauchi v dokumentu.

Když si chce někdo kopnout do série Gran Turismo a ukázat, kterak zaostává za pravidelně vycházející Forzou na Xboxu, hodí do placu názor, že prezident Polyphony Digital upřednostňuje své hobby (účast na profesionálních závodech) nad dohlížením na vývoj her ve svém studiu.

Kazunori Yamauchi se na to už asi nemohl dívat, tak natočil skoro dvacetiminutový (!) dokument, ve kterém nejen on, ale i jeho nejbližší okolí vysvětluje, jak účast na skutečných závodech výrazně pomáhá v tvorbě série Gran Turismo - nyní chystaného dílu Sport (Alza.cz).

Jak známo, producent GT se v květnu zúčastnil 44. ročníku čtyřiadvacetihodinového závodu na německém okruhu Nürburgring, kde řídil BMW M6 GT3 v týmu Walkenhorst Motorsport. "Je vážně důležité znát, jaké je takové ježdění doopravdy, abyste dokázali vytvořit hru. Není to jen o sběru všech dat, ale také o navázání vztahu s lidmi, kteří se okolo závodu pohybují," tvrdí Yamauchi.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna