Autentická Bolívie s 11 různými ekosystémy

V Ghost Recon Wildlands.

Ekosystém je otevřený (komunikuje s ostatními částmi přírody) a vyvíjející se systém živých organismů v interakci s neživými složkami prostředí. Je to systém schopný samostatné existence, který zahrnuje čtyři základní složky: biotop se souhrnem abiotických faktorů, producenty, konzumenty a dekompozitory. Tak praví definice z Google.

V chystaném otevřeném světě březnového Ghost Recon Wildlands (Alza.cz) je takových rozdílných ekosystémů celkem jedenáct, což je nepochybně úctyhodné.

"Jsme pyšní na to, jak autenticky jsme Bolívii ve hře ztvárnili. Ano, jde o fantasy žánr, ale pokusili jsme se co nejvíce přiblížit této skutečné jihoamerické zemi. Doufáme, že až si hru zkusíte, budete se do Bolívie chtít osobně vypravit, protože je to mimořádně pestrá země."

Prohlásil to Tom Isaksen, senior grafik postav z UbiSoftu, v novém rozhovoru pro PixelVulture.

Jak už víme z vývojářských deníčků či komentovaných pasáží, vliv na hratelnost bude mít i střídání denní doby, protože v noci se bude umělá inteligence chovat úplně jinak a také se budou protivníci nacházet na jiných místech než ve dne.

Reklama

Související obsah

Čeština pro Days Gone jistá, trailer o divočině

+ dárky za předobjednávku, dvě speciální edice.

V Days Gone budou nějaké drogy

Věkové doporučení od ESRB.

Borderlands 3 oficiálně, analýza traileru

+ další oznámení k minulým dílům a skrytý termín?

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna