Tvůrce The Last of Us se diví očividně zkopírovanému plakátu na film Netflixu

What Still Remains má reklamu.

Neil Druckmann, viceprezident studia Naughty Dog a kreativní mozek The Last of Us (Alza.cz) se rozhodl oficiálně zareagovat na kauzu, kterou žijí sociální sítě během posledních dnů.

Plakát na film What Still Remains od Netflixu totiž působí, jako by byl očividně zkopírovaný z propagačních materiálů a obalu této PS4 exkluzivity.

Tohle praští do očí každého, muselo tam být něco více než jen pouhá inspirace.

Film Joshe Mendozy je k dispozici už od loňského léta a pro férovost je potřeba dodat, že nyní už Netflix zmíněný plakát či motiv nepoužívá.

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna