Call of Duty Modern Warfare si speciálně vyhraje se zbraněmi

Nové animace atd.

Toto se v minulosti nedělo, aby Infinity Ward sepsali rozsáhlý blogový příspěvek o takových drobných detailech.

Letos však chtějí dát všem najevo, že si v říjnovém Call of Duty: Modern Warfare vyhráli s těmi nejmenšími věcmi. Cílem samozřejmě je, aby vás hra co nejvíce vtáhla i byla zábavná. Součástí těchto snah je, abyste měli ten správný pocit ze zbraní a jejich pohybu.

1

Tvůrci proto věnovali speciální pozornost tomu, jakou sílu má každá zbraň, tedy jak vás síla výstřelu odhodí zpátky i jaké interakce to bude mít s prostředím. Nové budou i doprovodné efekty, nejen kouř, ke každému výstřelu, abyste si byli vědomi toho, jakou mají sílu.

Pokud se zrovna nebude nic dít, uvidíte nové animace pro nečinnost. U nich šlo především o to, aby působily přirozeně. Když se zase půjde do schodů, bude se zbraň hýbat trochu jinak než dosud.

2

Přepracován byl i mechanismus přebíjení zbraní. To se má odvíjet od váhy a typu zbraně, ale vše bude působit plynule jako jediná propojená animace. Rozlišováno i bude to, jestli už nemáte vůbec žádné náboje, nebo zda jde o tzv. taktické dobíjení pouze vystřelené munice.

Nově do hry přibude systém ADS (Aiming Down Sight). Když jste v minulých dílech stříleli a potřebovali přebít, zbraň se schovala na stranu, ale tentokrát zůstane nadále zaměřená na cíl, i během přebíjení.

Animátoři prý úzce spolupracovali s poradci z týmu Navy Seals, kteří jim poskytli informace, jak probíhá přebíjení u skutečných zbraní uprostřed boje, i co se týče třeba zaměřovacího kukátka u odstřelovacích pušek.

3
4

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna