O primátech ve složitém terénu z Ancestors: The Humankind Odyssey

S jejich výzkumnicí.

Podle recenze to na PC nedopadlo ani trochu dobře, nicméně Panache Digital Games a Private Division dělají, jako by se nechumelilo a pokračují v naplánovaném marketingu.

Pořád jsou totiž před nimi konzolové verze Ancestors: The Humankind Odyssey (prosinec), takže to chce neustále vysvětlovat, v čem je tahle hra dle jejich názoru tak unikátní.

Už čtvrtý vývojářský deníček proto pojednává o zážitcích v nepředvídatelném terénu a opět v něm vystupuje kreativní ředitel Patrice Désilets, společně s výzkumnicí z National Geographics a specialistkou na primáty, kterou je doktorka Mireya Mayor.

Reklama

Související obsah

Co víme o PS5?

Přehledný souhrn, co zhruba od konzole čekat.

RECENZE The Old World v Early Access verzi

Jak se zatím líbí klon Civilizace a v čem se od legendy liší?

Opět hlasy o Bloodborne PC

Tentokrát už věrohodné zdroje.

Také na webu...

RECENZE The Old World v Early Access verzi

Jak se zatím líbí klon Civilizace a v čem se od legendy liší?

Co víme o PS5?

Přehledný souhrn, co zhruba od konzole čekat.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna