Recenzenti Ancestors vůbec nehráli, brání se šéf tvůrců

Slovo do pranice.

Marketing konzolových verzí Ancestors: The Humankind Odyssey, upřesněných na začátek prosince, vyloženě kazí špatná hodnocení PC verze (viz souhrn ze světa).

Zakladatel Assassins Creed a šéf tvůrců této survival evoluční akce se rozhodl s tímto nepříjemným tématem vypořádat tvrdě, aby ho jednou provždy smetl ze stolu.

Kontroverzní Patrice Desilets, který se svého času soudil s UbiSoftem, na konferenci Reboot Develop Red osočil některé recenzenty, že prý jejich hru vůbec nehráli, protože jinak by nemohli do článků psát nesmysly:

"Víme zcela jistě, a pokouším se tomu smát, že někteří recenzenti vlastně Ancestors vůbec nehráli. Je to součástí naší branže, že tihle recenzenti musejí zhodnotit patnáct her za týden, takže někdy na ně nemají pořádně čas".

1

Nejmenoval, která média a jména má na mysli, ale jako důkaz pro toto odvážné tvrzení uvedl, že prý někteří do recenzí napsali o jízdě na koni, která v Ancestors vůbec není, ani střelba ze zbraní.

Samozřejmě je možné, že se něco takového přihodilo, zejména v mainstreamových médiích by se chybám nedalo tolik divit. Na druhou stranu je to poněkud chabá reakce, vůbec nezohledňující drtivou většinou seriózních recenzí s mnoha pádnými argumenty, co na Ancestors nebylo v pořádku.

Ambiciózní prvotinu od Panache Digital Games prý zhodnotilo 175 recenzí, z nichž vylezlo průměrné skóre 65 procent na Metacritic. Desilets je prý z Assassina zvyklí na vyšší číslo, avšak upozornil na určitý zádrhel s odkazem na stohlavé týmy v UbiSoftu:

"Hráči očekávají od našeho studia o 35 členech, že vyrobíme hru, která bude velmi blízko Assassins Creed. Ale to zkrátka není možné, museli jsme učinit některá těžká rozhodnutí, aby hra vůbec mohla vyjít a aby byla odlišná".

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna