V čem vidí přinosy Xbox Series X autoři The Long Dark, Sniper Elite, Ori a Gearsů?

Aneb jak se zlepší jejich příští hry.

Když se poslední dobou všude mluví o báječných technických možnostech PlayStation 5, trochu se zapomíná na neméně dobré funkce Xbox Series X. Pokusila se to napravit dnešní anketa mezi vývojáři známých her od WindowsCentral.

Nemusíte být přitom Einsteinem, aby vám docvaklo, že to, co tvůrci odpověděli, patrně budou hlavní vlastnosti pokračování těchto sérií.

Technický ředitel Hinterland Games to vnímá tak, že pro účely jejich zasněženého survivalu The Long Dark nejvíce bodne simulace fyzikálně přesného počasí a větru, kdy pošlou paprsky do světa a pak se dynamicky změní zvuk i fyzika dle toho, kde se sníh nahromadí či taje. Takovýchto vtahujících zážitků prý dříve nebylo možné dosáhnout. Samozřejmě, se SSD se budou lépe streamovat objemná data, která by se snadno nevešla do paměti.

Autoři série plošinovek Ori jsou nadšeni z hraní ve vysokých obnovovacích frekvencích a ultra vysokých rozlišeních. Předtím si 120 hertzů s 60 FPS a 4K mohli užít jen majitelé PC sestav za tisíce dolarů, ale s novým Xboxem se tato úroveň výkonu a kvality zpřístupní širší veřejnosti.

1
Neoficiální nástřel možného vzhledu Xbox Series S (Lockhart)

Pro vývojáře z Rebellionu, kteří stojí za odstřelovačskou sérií Sniper Elite, je vítanou vlastností raytracing pro realističtější a dynamičtější prostředí, která budou větší než ve hrách pro Xbox One. Jejich stealth žánr bude profitovat i z lepšího modelování zvuku a akustiky v reálném čase. Každá NPC postava bude teď moci mít své unikátní animace pohybu (díky rychlosti SSD) a to, jak si NPC postava někde na pozadí žije svým životem, bude detailnější. Hratelnost Sniper Elite se stane komplexnější a vyšší výpočetní výkon zařídí přesnější mechanismy pro balistiku.

Tvůrci série Gears z The Coalition nejsou úplně nezávislí, ale i jejich postřehy jsou zajímavé. Aniž by upravovali zdrojový kód, čtyřikrát snížili nahrávací časy. Metoda Sampler Feedback for Streaming (SFS) má úplně změnit, jak vnímáme zobrazování herních světů a úroveň jejich detailů. Budou prý zkoumat, kterak navýšit detaily textur, aniž by je museli dávat do paměti, či jak načítat jen to, co je zrovna potřeba, namísto pre-loadingu úplně všeho naráz.

Reklama

Přeskočit na komentáře (2)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna