V jakém rozlišení a framerate pojede Ratchet and Clank na PS5?

Technikálie.

Sony moc dobře věděla, proč koupila studio Insomniac. A proč téměř ušila DualSense ovladač na míru zbraním právě z této plošinovky.

V návaznosti na prodloužené demo ze čtvrtka jsme se dozvěděli o této PS5 exkluzivitě různé technikálie, které signalizují, že se to s tím stihnutím startovního okna konzole skutečně myslí vážně, jinak by se tyto záležitosti ještě nyní nerozebíraly.

Hráči Ratchet and Clank: Rift Apart budou mít na výběr ze dvou režimů: buď hrát ve 4K rozlišení a 30 snímcích za vteřinu. Nebo v 60 snímcích za vteřinu v nějakém nižším, blíže nespecifikovaném rozlišení.

Uvedl to ředitel tvůrců Mike Daly pro GamesRadar s tím, že správné vybalancování framerate a rozlišení může být zrádné, ale prý našli ten správný poměr pro předvedení krásy grafiky.

1

Bylo také připomenuto, že když tahle série začala na PS3, autoři raději preferovali 30fps, aby mohli mít hezčí grafiku, což byla změna oproti 60fps v PS2 éře. S příchodem příští konzole od Sony však už tyto kompromisy dělat nemusejí a nechají volbu na hráčích.

Podpora 4K na PS5 prý naplno dovolí vyniknout zbraním a prostředí: "Mou oblíbenou věcí na extra výkonu konzole a přenosti vykreslení je, že keře tady nebudou jen plochou stěnou, nýbrž mají malé detailní listy."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna