Exkluzivity pro PS5 začínají zabírat méně místa, jako Ratchet and Clank

+ režimy z day 1 patche.

Už pár týdnů se ví, že 11. června vycházející PS5 exkluzivita Ratchet and Clank: Rift Apart bude mít velikost jen 33 GB. Tedy na současnou dobu nezvykle málo, někomu to předtím mohlo připadat jako pouhý překlep.

Potvrzeno to bylo v minulých dnech pre-loadem a také komunitním manažerem studia Insomniac.

1

James Stevenson k tomu vysvětlil, že velikosti her začínají být u nativních PS5 her nižší díky kompresním technikám a také SSD disku v této konzoli (s použitím rychlého SSD nemusejí být některá data hry zbytečně duplikována).

Takže to, co se zdálo být problémem, eventuálně nedostatečná kapacita 1 TB disku v PS5, by tímto mohlo být částečně vyřešeno. Jiná věc ovšem je, že těch čistých PS5 exkluzivit nakonec v dohledné době od Sony mnoho nevznikne, když i Gran Turismo 7 bude pro PS4, vedle pokračování God of War či Horizon: Forbidden West.

Insomniac také o víkendu uvedli, že když si v den vydání Ratchet and Clank stáhnete aktualizaci, získáte přístup k režimům Performance a Performance RT. Tady je krátký pohled na 60fps záběry z hraní se zapnutým raytracingem:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna