Icarus jako první hra umí funkci RTXGI Infinite Scrolling Volumes

Nové ovladače od Nvidia.

Společnosti NVIDIA a RocketWerkz implementovaly do ICARUS technologie NVIDIA DLSS a RTX Global Illumination (RTXGI).

Technologie DLSS využívá Tensor jádra dedikovaná pro operace využívající AI, které se nacházejí výhradně na GPU GeForce RTX, pro navýšení snímkové frekvence ve hře. Zachována je při tom detailní a ostré grafika s podobnou kvalitou obrazu ve srovnání s nativním rozlišením.

ICARUS je první hrou využívající novou funkci NVIDIA RTX Global Illumination Infinite Scrolling Volumes, která tak demonstruje možnosti RTXGI i pro další tituly.

1

RTXGI přináší realistické ztvárnění slunečního i měsíčního světla, které se přirozeně odráží mezi různými povrchy. Jak hráči kácejí stromy, staví budovy a mění herní svět, osvětlení se okamžitě aktualizuje tak, aby tyto změny odráželo. Například kdysi tmavá lesní půda stíněná korunami stromů se tak promění v prosvětlenou mýtinu.

ICARUS nabízí rozsáhlé a rozmanité biomy a právě pro ně byla pro RTXGI vyvinuta nová funkce nazvaná Infinite Scrolling Volumes. Osvětlení se při pohybu prostředím hry aktualizuje zejména kolem hráčova zorného pole, což snižuje nároky na paměť a výkon.

Další novinky od Nvidia následují: Chorus, vesmírná střílečka od Deep Silver, bude mít podporu NVIDIA DLSS. Vychází už zítra, 3. 12.

Přidání optimálního nastavení na jedno kliknutí v GeForce Experience pro 5 nových her: Farming Simulator 22, Halo Infinite, Inscryption, Ruined King: A League of Legends Story a Crab Game.

Podpora 6 nových herních G-SYNC Compatible monitorů: ASUS XG27UQR, Dell G2722HS, Dell G3223D, Dell G2422HS, LG 32PG750 a MSI G273.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna