Chybějící textury v Singularity

Řešení otravného problému je nasnadě.

Novopečení majitelé sci-fi střílečky Singularity už musí řešit problém se streamováním textur, které se kolikrát nenačtou celé a teprve o několik minut později přes hranaté modely natáhnou ten správný obsah.

Naštěstí (nebo bohužel?) jde ale o věc, která se přihodila už řadě her na Unreal Engine 3, a proto existuje i snadná náprava.

Řešení je nasnadě: stačí si v registru otevřít klíč HKEY_CURRENT_USER\Software\Activision\Singularity a přidat DWORD s názvem bUseBackgroundLevelStreaming a hodnotou 1.

Podobně je na stejném místě možné přidat ještě DWORD EnableHighPolyChars taktéž s hodnotou 1 - to abyste si byli jistí, že všechny postavy budou po celou dobu hraní skutečně ve vysokém rozlišení.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna