Proč přežijí PCčkové hry?

Blizzard má na to vlastní teorii.

Julian Love, vedoucí technický designér Blizzardu North, v nedávném rozhovoru na Gamasutře prozradil, proč že podle něj PCčkové hry mají budoucnost.

Jednou z cest, jak platformu udržet při životě, je podle Lovea držet na uzdě minimální hardwarové nároky všech titulů. "Pořád se mluví o konci hraní na PC, ale my tu stále vydáváme PCčkové hry a všechny se prodávají opravdu dobře," doplnil ho designér Kevin Martens. "Snažíme se, aby naše hry nebyly zbytečně náročné, protože tím tak můžeme oslovit početnější hráčské publikum."

A komu by to nestačilo, má tahle dvojice z Blizzardu ještě jednu odpověď: "Nejlepší důkaz? Nejlepším důkazem pro nás je těch dvacet tisíc lidí, kteří se letos objevili na Blizzconu; a taky ta rychlost, se kterou během jediné minuty vykoupili všechny lístky. Tohle přece vážně není příznak umírající platformy."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna