Remedy o slabých prodejích Alan Wake

Hře prý ublížila silná konkurence.

Šéf značky Oskari Hakkinen z Remedy se vyjádřil ke slabým prodejům hry a tvrdí, že hře ublížil „extrémně agresivní marketing“ jiných her.

„Celkově jsme ale byli s přijetím Alan Wake velmi spokojeni a to jak od novinářů, tak od hráčů.“ Řekl Hakkinen. „Lidé chválí především příběh, ale milují postavy, souboje a samozřejmě i prostředí.“

„Není pochyb o tom, že Alan Wake šel na trh ve velmi kompetitivním období, kdy některé hry dominovaly s agresivním marketingem. My jsme se ale vždy snažili být unikátní a udělat ve videohrách něco nového.“

Hakkinen jistě naráží na Red Dead Redemption, jehož záplava trailerů a reklam byla skutečně obrovská. Zhruba ve stejné době vycházel i Super Mario Galaxy 2, který, ač pouze na Wii, také jistě zamával se spoustou hráčů.

Remedy ale věří, že se Alan Wake bude prodávat dobře i v druhé polovině tohoto roku. Od vydání se Alan Wake prý těší rostoucímu zájmu.

„Tento závan čerstvého vzduchu pro hráče je pro nás výhodou, protože ti, kteří si Alana již užili, o tom vypráví svým kamarádům a nabádají je ke zkoušce hry. Alan Wake výrazně těží z doporučování hráčů. Hra začíná zajímat více a více hráčů a zdá se, že její prodeje nebudou příliš klesat.“

Hakkinen také opatrně naznačuje případné pokračování: „Pokud bychom měli potvrdit pokračování, rádi bychom to udělali relativně brzy.“

Podle Hakkinena se také velmi povedla reklamní kampaň s hranými epizodami The Bright Falls. Byl to prý skvělý způsob jak představit celou stylizaci hry, postavy a fikci: „Dokonce i nehráči si ty epizody užili a pokud jste ještě nestrávili 30 minut jejich sledováním, opravdu vám to doporučuji.“

Na závěr Hakkinen věří, že Alan Wake na trhu vydrží: „S tímto marketingovým přístupem jsme byli velmi spokojeni a podporuje to také ideologii, že Alan Wake není nějaký jednorázový titul, ale spíše něco, co roste v zájmu hráčů skrze zážitky a zájem o příběh.“

Nepříliš velké prodeje Alan Wake jsme již rozebírali v dřívějším článku. Hra se aktuálně pohybuje zhruba na 0.54 milionu prodaných kusů celosvětově.

Reklama

Související obsah

Conarium pro konzole v únoru

Lovecraftovský horor.

Prý už se pracuje na remaku Resident Evil 3

+ další videa z dvojky, velikost.

Součástí Game Pass na Xboxu je Observer a Outlast

Také Dead Island: Riptide a Hello Neighbor.

Také na webu...

DoporučenoRECENZE Cesta k Černému moři pro Euro Truck Simulator 2

Na Balkáně není řízení kamionu taková brnkačka.

Hardwarový týdeník hráčů - 2/2020

Desktop od Razer, myš s joystickem či PC ve stylu Nintendo Switch.

Po třech dílech končí i restartovaný herní pořad New+

Příště to Bětka a Seznam zkusí zase s podcastem.

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna