Rozpohybované tváře z Alan Wake

Jak vznikaly modely 21 postav ze hry?

Alan Wake se blíží bleskovou rychlostí a nelze se tudíž divit, že Remedy se téměř každý den snaží o jeho propagaci. Nejnověji tak učinili skrze přiblížení technologie, jíž autoři využili pro vymodelování realistických obličejů.

Ve hře se setkáte s celkem jedenadvaceti charaktery, jejichž výrazy tváře, emoce a gesta začali autoři dávat dohromady teprve v poslední fázi pětiletého vývoje hry.

Během pěti dnů v listopadu 2008 tak natočili všechno potřebné a dalších sedm týdnů z materiálu sestříhali jedenapadesát minut obličejových animací pro celkem čtyři sta čtyřicet pět různých použití. Následná editace byla provedena za pomocí technologie firem Metricminds a CaptiveMotion, resp. jejich enginu Embody.

Reklama

Související obsah

Conarium pro konzole v únoru

Lovecraftovský horor.

Prý už se pracuje na remaku Resident Evil 3

+ další videa z dvojky, velikost.

Součástí Game Pass na Xboxu je Observer a Outlast

Také Dead Island: Riptide a Hello Neighbor.

Také na webu...

DoporučenoRECENZE Cesta k Černému moři pro Euro Truck Simulator 2

Na Balkáně není řízení kamionu taková brnkačka.

Hardwarový týdeník hráčů - 2/2020

Desktop od Razer, myš s joystickem či PC ve stylu Nintendo Switch.

Po třech dílech končí i restartovaný herní pořad New+

Příště to Bětka a Seznam zkusí zase s podcastem.

- komentáře (10)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna