Stavební prvky her od Remedy

Jsou to: akce a přístupnost mainstreamu. 

V rámci GDC Europe vystoupil také Matias Myllyrinne z Remedy, aby veřejnost blíže seznámil se základními stavebními prvky, které koncepčně podpírají vývoj her od těchto finských vývojářů.

Na prvním místě má být silná ústřední postava a pak přístupnost hry co nejširšímu spektru hráčů. Tady ve smyslu herních mechanismů, které by měly být snadno k pochopení. V Remedy se ovšem přitom snaží vyhnout obvyklým klišé jako je např. téma druhé světové války.

Další na řadě je kinematická prezentace produktu, zkrátka aby tu byl potřebný filmový feeling. Následuje uvěřitelný a reálně vypodobněný svět, na který je přitom nahlíženo z třetí osoby. Silný příběh a atmosféra. A nakonec samozřejmě akce, která patří mezi nejdůležitější herní elementy.

Tohle povídání je vlastně bilancováním klíčových Remedy her, spadající do popsané kategorie - obou vydaných dílů Max Payne, potažmo připravovaného Alan Wake, který má být v podstatě již hotov. Tedy nikoliv v Gold verzi, stále má ještě probíhat dolaďování, přičemž pro PC segment je veskrze pozitivní zpráva, že PC verze je vedle té pro X360 údajně stále otevřená.

Reklama

Související obsah

Conarium pro konzole v únoru

Lovecraftovský horor.

Prý už se pracuje na remaku Resident Evil 3

+ další videa z dvojky, velikost.

Součástí Game Pass na Xboxu je Observer a Outlast

Také Dead Island: Riptide a Hello Neighbor.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna