Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

EDGE: Dark Souls 2 více přímočarý a srozumitelný

Bít na poplach?

Zprvu se to může jevit jen jako tradiční vzpoura pár internetových křiklounů, jakých už bylo nepočítaně, obvykle vycucaných z prstu. V tomto případě by mohlo plamen nenávisti hardcore fanoušků zažehnout například to, že mít draka v traileru je na takovou sérii moc tuctové :)

Jenže ve skutečnosti vše překvapivě čerpá od redaktorů respektovaného britského časopisu EDGE, kteří už měli možnost Dark Souls 2 naživo vidět, mluvit s tvůrci a napsat o něm exkluzivní preview, které určitě muselo být dopředu oficiálně schváleno.

"Dark Souls 2 bude více přímočaré a více srozumitelné," uvedli tvůrci z tokijského studia FromSoftware se stejnou upřímností, jako když na E3 přiznali potíže s konvertováním jedničky na PC. Může to být věta jednoduše vytržená z kontextu, ale pokud by se potvrdila, šlo by krátce po oznámení o nejméně štastný výrok, jaký vůbec mohli pronést.

Stane se tedy z pokračování kultovního akčního RPG najednou titul uzpůsobený masám, který se zpronevěří původní myšlence Dark Souls a Demon's Souls? Je potřeba začít bít na poplach kvůli riziku další zprzněné značky? Co k tomu vlastně autory vede? Časopis EDGE slibuje vysvětlit jejich pohnutky, zatím pouze neurčitě zmínil ovlivnění konceptu hry osobami vývojářů.

Autor série Hidetaka Miyazaki údajně měl ustoupit od kormidla vývoje a přenechat ho jiným, přestože oficiální ohlášení jasně uvádělo jeho dozorování hry. Podzřelé je na EDGE i to, že sobotní tisková zpráva Namco Bandai si přitom dávala extra záležet na zdůraznění, jak bude Dark Souls 2 věrné předchůdci a jak si zachová jeho nádech.

Závěrem ještě dnešní oficiální HD verze renderovaného filmečku:

Read this next