If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bistro jako skutečné v tech-demu Lumberyard enginu

Ohromí i to s mechem.

Po dnešku více pochopíte, proč Star Citizen dal vale CryEngine a přešel raději na tuto technologii. I že to o vysokých investicích ze strany Amazonu nebyly jen reklamní žvásty.

K příležitosti GDC 2017 vypustil dvojci tech-dem svého Lumberyard enginu, ze kterých si sednete na zadek více než z přehlídky Unreal Engine na 2017.

To první je o restauraci v historické budově v centru města a předvádí celou řadu dechberoucích renderovacích technik v reálném čase, zejména různé druhy anti-aliasingu či prosvítání.

Druhé "Lost" demo o mechovi je neméně lákavé, kež by takhle jednou vypadal Titanfall 3. Zde bylo cílem ukázat hlavně fyzikálně založené renderování, photogrammetry a modularitu výkonu.

Níže ještě přihazujeme povídání vývojářů o Lumberyard, aby bylo každému zřejmé, že se s ním do budoucna bude muset počítat.

Comments