Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Co by změnil šéf tvůrců Assassins Creed 3 v remasteru?

Už se ho to ale netýká.

Nedávné oznámení remasteru Assassins Creed 3 (Alza.cz), v rámci Season Passu pro nyní už dokončený Odyssey (Gold status), vyvolalo spoustu rozruchu, protože se s tím moc nepočítalo.

A dorazil i jeden nečekaný ohlas, který pochází od známé osobnosti. Alex Hutchinson byl v UbiSoftu Montreal kreativním ředitelem a vedl vývoj právě třetího dílu, či třeba Far Cry 4, než loni odešel založit vlastní studio Typhoon.

Teď se rozhodl svému bývalému zaměstnavateli veřejně radit, co by měl při modernizaci hry nejlépe provést. Není to však nic ukřivděného, spíš taková snaha o lehké zviditelnění a přihřátí si polívčičky, což UbiSoft nechal bez reakce, asi vzhledem k respektovanosti tohoto bývalého šéfa.

"Měli by rozdělit intro sekvence s otcem hrdiny a rozprostřít je do průběhu celé hry, aby se hráč dostal ke Connorovi mnohem dříve. Šok s odhalením další ovladatelné postavy byl skvělý, ale start hry byl příliš pomalý."

Hutchinson dále zdůraznil, že už tehdy v roce 2012 dovolili hráčům kreslit věci do sněhu, i tam postavy zanechávaly stopy, což bylo prý mnohem dříve, než to vešlo do módy nebo na to byla zralá technika.

"Také musím po letech konečně přiznat, že bylo tehdy správné změnit barvu Connorova pásu oproti Eziovi a Altairovi, ale nestálo to za sedm dvouhodinových schůzek," vzpomíná autor hry.

Watch on YouTube

Read this next