Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Diablo III odmění za dohrání jinak

Pekelně těžká obtížnost.

Blizzard už přestalo bavit pouhé předvídatelné odemčení nové obtížnosti Nightmare to Hell po dokončení hry, jako se tomu stalo v minulých dílech Diabla. Pro trojku přišel i s novou odměnou pro "namaxované" hráče, aby se nenudili, zjistilo IGN. Podobně to plánují tvůrci Zaklínače do verze 2.0.

Na takzvané nastavení hry "Inferno" přejdou ti, kdo dosáhnou maximálního 60. levelu postavy. Od té chvíle budou nepřátelé na 61. levelu a nejen že vám způsobí větší zranění, ale také se budou rychleji pohybovat, budou tužší ke zdolání a rovněž agresivnější. Na vyšší obtížnosti navíc mají používat pestřejší paletu útoků.

Jednotlivé nastavení obtížnosti se v Diablu III budou lišit i unikátními sadami brnění, stejně tak obchodníci ve městech vám při volbě vyšší obtížnosti nabídnou předměty s nějakými unikátními vylepšeními i novým vzhledem. Cíl je zřejmý - zvýšit tím znovuhratelnost, aby hráči měli důvod, proč se ke hře po dohrání vracet a dokázala je i poté překvapit něčím novým.

Kreslení artworku z Diabla III na chodníku v Kolíně

Před pár hodiny byla de facto potvrzena konzolová verze Diabla III.

Read this next