If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Ford zneužil artwork z Firewatch

A ještě se vymlouvá.

Jak zařídit pořádné zviditelnění vozů své značky u herní komunity? Jde to i snáz než domlouvat se s Microsoftem na partnerství v souvislosti s odhalením Forza Motorsport 6, ale je s tím spojena ostuda.

Někomu ve Fordu se zalíbil nosný artwork s divočinou z únorové hry Firewatch až tak moc, že ho použil v oficiální reklamní kampani. Jak ve srovnávacím videu, které je i nyní kupodivu stále k dispozici a viděly ho už dva miliony lidí, tak v emailovém newsletteru zákazníkům.

Cover image for YouTube video

Malé nezávislé studio Campo Santo uvedlo, že k tomu svolení nedalo, takže jde o takovou úsměvnou krádež ze strany Fordu.

Ten se brání slovy, že prý obrázek našel na nějakém webu sdružujícím wallpapery. Tvůrci hry nicméně namítli, že to není pravděpodobné, protože se v reklamě prý vyskytuje i grafika, která je nyní dostupná jen z oficiální stránky Firewatch. Ford se jim později omluvil a studio to přijalo.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Firewatch

PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo Switch

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments