Hry na Unreal Engine budou díky Megascans fotorealističtější
Akvizice firmy Quixel.
Radostná zpráva hlavně pro vývojáře her, ale za pár let z ní budou těžit všichni s mnohem realističtější grafikou ve hrách.
Epic koupil firmu Quixel, která se v posledních pěti letech zabývala skenováním a focením mnoha tisíc objektů, které pak poskytovala za poplatek tvůrcům nejen her.
Rozsáhlá knihovna Megascans s velmi fotorealistickými 2D a 3D podklady se tak stane zdarma dostupná pro všechny uživatele Unreal Enginu od nadcházející verze 4.24, stejně jako nástroje Bridge a Mixer.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/unreal_engine_blog_quixel_demonstrates_stunning_photorealism_using_unreal_engine_and_megascans_at_gdc_blog_body_stillmidrock_1640x1000_02441c297a63e7a25212d644e9a423e88e391577.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
"Vytvoření kvalitních podkladů bývá při tvorbě her i filmů drahá sranda, ale díky naší akvizici Quixel je tato úroveň umění volně k dispozici úplně všem, od nezávislých nadšenců pro AAA studia," komentoval to Tim Sweeney, CEO Epic Games.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/megascans2.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Podrobnosti se dočtete na UnrealEngine.com, kde zmiňují i poskytnutí deseti balíčků podkladů s propracovanými kameny a rostlinami z Islandu ve vysokém rozlišení, které byly součástí filmečku Rebirth.