In the NVIDIA Studio radí, jak na humorné trikové scénky
Za oponu scének Fluid Simulation a Destruction.
Specialista na vizuální efekty známý jako Surfaced Studio tento týden v rámci seriálu "In the NVIDIA Studio" představuje pracovní postupy stojící za jeho humornými scénkami Fluid Simulation a Destruction.
Pro sekvenci Fluid Simulation nejprve zkombinoval dva videoklipy v aplikaci Adobe After Effects a poté výsledek importoval do nástroje pro 3D grafiku Blender. S pomocí GPU RTX 2070 ve svém notebooku nasimuloval chování kapaliny díky funkci Mantaflow. Oproti práci na samotném CPU díky využití grafické karty ušetřil řadu hodin při modelování, renderování, vytváření simulace i aplikaci efektů.
"Mnoho pluginů třetích stran, které pravidelně používám, včetně Boris FX Mocha Pro, Continuum, Sapphire, Video Copilot Element 3D a Red Giant, výrazně těží z akcelerace GPU," komentuje volbu svého notebooku autor videí.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/In_the_NVIDIA_Studio-Destruction_Blender.png?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Doladění barev pomocí funkcí Hue/Saturation a Brightness & Color Balance také těžilo z akcelerace pomocí GPU. Konkrétně šlo o enkodér NVENC akcelerovaný GPU pro rychlý export finálních video souborů.
Animace Destruction byla generována podle podobného tvůrčího pracovního postupu jako Fluid Simulation. 3D scény v Blenderu doplňovaly videozáznamy komponované v After Effects a použita byla realistická fyzika.
Blog s postupy je zde.