Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Intro sekvence o vstupu do Zóny ze STALKER 2 a válečný vývojářský deníček

Jak byla ovlivněna tvorba hry?

Toto mělo správně být v hlavním vysílání, nikoli pouze v prodloužené (Extended) verzi, která nemá tolik diváků. Na druhou stranu musíme pochválit Microsoft, že si to vůbec troufl zařadit do programu.

Ukrajinské studio GSC Gameworld nám nejprve nabídlo dost nevšední vývojářský deníček STALKER 2 o tom, jak těžké je tvořit hru během války.

Uvidíte, jak probíhal odjezd vývojářů a vystěhování kanceláří, od nichž pouhých pár stovek metrů dopadly bomby, co zdemolovaly budovy. Jak se někteří autoři zapojili do obrany země v ukrajinské armádě a kterak nemohli uvěřit tomu, že v Evropě 21. století je válka.

Nebo v jakých složitých podmínkách v miniaturní chodbě se píší násilné questy do hry, když venku zuří válka a zní výstražné sirény. či jak jeden animátor pocházející ze zničeného Mariupolu neslyšel nic o svých rodičích už dlouhé měsíce.

Tím to však neskončilo. Pak jsme ze STALKER 2 dostali nehratelnou intro sekvenci z úvodu hry o příjezdu auta do Zóny, s ujišťováním, že je všechno v pohodě... Jde o takový odkaz prvnímu dílu.

V závěru je slíbeno datum vydání někdy v roce 2023. Microsoft předtím slíbil uvedení do léta příštího roku. Ale po zhlédnutí deníčku výše jim určitě nikdo nebude vyčítat pravděpodobný odklad...

Read this next