If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Microsoft zlehčuje pomalejšího Tomb Raidera na Xbox One

Argumentuje, že jiné hry se mezi platformami neliší.

Na kauzu, která docela ubližuje nejen pověsti jejich konzole, ale i odbytu této verze hry (ta se už mimochodem v zahraničí začala prodávat předčasně), se nemohl dívat ředitel produktového managmentu Albert Penello z Microsoftu. V podcastu GamerTagRadio přišel s komentářem, kterým se celou záležitost s pomalejším během hry na Xbox One oproti PS4 snaží zlehčit, jako že vlastně o nic nejde.

"Podívejte se na nějakých 12 multiplatformních titulů, které dosud vyšly na PS4 i Xbox One, a všechny kromě asi třech podávaly stejný výkon na obou konzolích. Rozdíly mezi nimi nejsou tak velké, jak se to může zvenčí zdát, soudě dle informacích ze zákulisí, které k tomu mám."

Zástupce Microsoftu rozčilují kauzy, jako třeba byla ta o rozdílném rozlišení her na PS4 a Xbox One, když se zamlčují jiné věci, například že RYSE je podle jeho názoru nejlépe vypadající hrou na kterékoli platformě. Řada z těch věcí, co se píše, prý může být pravda a existuje pro to řada důvodů. Avšak upozorňuje, že konzole je na trhu teprve pár týdnů a že jde o běh na dlouhou trať.

K rozruchu okolo Tomb Raider: Definitive Edition ještě včera vyšlo najevo, že každou verzi dělal jiný tým: tu pro PS4 studio Nixxes a tu pro Xbox One autoři Sleeping Dogs, což může být částečně důvodem toho rozdílu v dosahovaných fps.

Včerejší trailer z Definitive Edition

Comments

More Zpravodajství

Latest Articles