Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Milionový úspěch herních Ghostbusters

Vedle neuvěřitelně vysokého rozpočtu.

Lidé z Terminal Reality se v těchto dnech pochlubili se svým úspěchem. Jde o jimi vytvořenou videoherní adaptaci Ghostbusters, které se již mělo prodat na milion kopií. Tohle impresivní číslo mělo být přitom dosažené v celosvětovém měřítku za zhruba jeden měsíc působení Ghostbusters: The Video Game na herním trhu. Přičemž se zdá, že nejlépe si nakonec vedla X360 verze.

Díky tomu není vyloučeno pokračování, nemluvě o skutečnosti, že na úspěch prý zareagoval samotný Hollywood, který o něco vážněji uvažuje o znovuvzkříšení filmové série.

Co je ovšem dále zajímavé je skutečnost, že herní Ghostbusters měly být ve vývoji tři roky, během kterých se do projektu investovalo mezi 15-20 miliony USD a v určitých okamžicích na něm pracovalo až 80 lidí naráz. Za neuvěřitelně vysokým budgetem se ovšem může skrývat řada věcí.

Předně tolik, že hra je multiplatformová, vyšla na všech konzolích a handheldech (byť na PSP se teprve chystá), nemluvě o PC. A pak je tu samozřejmě licence spojená s dalšími momenty, jako že se ve hře objevily hlasy všech hereckých představitelů filmových Krotitelů duchů, přičemž Aykroyd a Ramis se dále spolupodíleli na herním scénáři.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Ghostbusters

iOS, PS3, Xbox 360, PS2, Nintendo Wii, PSP, PC, Nintendo DS

Related topics
About the Author
Comments