Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nintendo reaguje na problémy se Switch

"Jsme si toho vědomi".

Faktem je, že většina uživatelů Switch (ve Španělsku dle posledních zpráv odbyt 45 tisíc) hlášené potíže nezažívá a většina věcí jim funguje v pořádku, jinak by z toho bylo větší haló. Vysoká sledovanost kompilace potíží na Youtube však donutila výrobce k reakci, jakou by možná jinak neposkytl, nebo by ho aspoň neposkytlo Nintendo před pár lety zpátky. Za to palec nahoru, že nedělá mrtvého brouka.

Pro magazín TIME se vyjádřil přímo prezident amerického Nintenda Reggie Fils-Aimé, který zdůraznil, že jsme teprve pár dnů od startu nového zařízení. Veškeré informace na internetu samozřejmě sledují a jsou hladoví po zpětné vazbě od zákazníků. Navádějí je na Nintendo Support, aby vše řešili přes něj.

Je prý úplně normální, že každý nový inovativní produkt v technologickém odvětví má určité mouchy a Nintendo prý vše řeší promptně. Hlavní podle něj je, že se nejedná o široce rozšířené technické problémy, které by potkaly každého majitele.

"Co se týče desynchronizace Joy-Conů přes Bluetooth, mohou vám sdělit pouze to, že jsme si toho vědomi. Pokládáme lidem, kteří zažívají tyto potíže, detailní otázky, takže potřebujeme, aby nám zavolali na zákaznickou linku. Hledáme fakta, která nám lépe pomohou porozumět nastalé situace a scénářům, kdy tyto neduhy mohou nastat."

Už dříve pracovníci Nintenda některým poradili, ať raději dají handheld dál od akvárka, ať vypnou mobilní telefony či tablety v nejbližším dosahu, aby nedocházelo k nějakému vzájemnému rušení.

Reggie adresoval i potíže s poškrábáním obrazovky tabletu od doku Switch (Alza.cz): "Od lednového představení jsme uspořádali řádově stovky předváděček, takže když jsem se o tomto dozvěděl, tím prvním, na co jsem se optal mého týmu, bylo, jestli jsme se s něčím takovým někdy rovněž setkali. Odpovědí bylo, že nikoliv - během mnoha "dokování" a "od-dokování", která jsme dělali, se to nepřihodilo. Potřebujeme proto zjistit, jaká je specifická situace, kdy se to zákazníkovi stalo."

Watch on YouTube

Read this next