Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nvidia Reflex míří do Overwatch

+ snžení latence v testech.

Implementace nástroje NVIDIA Reflex do her se neustále rozšiřuje. Už v únoru se v rámci testování dostala do Rainbow Six Siege a nyní se dočkali i hráči další populární online hry. Reflex je přístupný v rámci Overwatch Public Test Region (PTR).

NVIDIA Reflex snižuje latenci systému a dává tak kompetitivní výhodu v podobě přesnějšího míření, rychlejších reakcí a lepšího sledování cíle jen tím, že technologii zapnou v nastavení hry. Testy zatím naznačují, že v Overwatch může jít o zatím nejzdařilejší integraci této funkce. Reflex totiž během nich dokázal v populární hře snížit latenci až o 50% v závislosti na modelu GPU.

Majitelé GPU GeForce mohou v Overwatch získat výhodu při míření: Správné vybavení hraje velkou roli téměř ve všech sportovních disciplínách. Výjimkou není ani esport, kde tuto roli zastává GPU, monitor a herní periferie. Jejich správná volba umožní hráčům plně využít svůj potenciál, protože nižší latence jim umožní získat právě ten zlomek sekundy navíc, který je často dělí mezi digitálním životem a smrtí.

Hráči Overwatch s GeForce GTX řady 900 a vyšší si nyní mohou vyzkoušet NVIDIA Reflex ještě před tím, než se podívá do hlavní hry. Stačí k tomu nejnovější Game Ready ovladače. S nimi je třeba se připojit na Overwatch PTR server, přejít do možností zobrazení a zapnout NVIDIA Reflex Low Latency. Latenci systému je možné díky tomu redukovat až o polovinu. Hráči tak budou moci přesněji mířit a rychleji reagovat bez ohledu na volbu hrdiny, schopností nebo zbraní.

Overwatch také nabídne Latency Flash Indicator. Pokud hráči vlastní monitor s podporou Reflex Latency Analyzer a mají též GeForce Experience, mohou jej zapnout a monitorovací obdélník umístit k požadované lokaci. Indikátor jim vždy ukáže přesnou hodnotu latence.

NVIDIA Reflex již podporuje 7 z 10 nejpopulárnějších online FPS. Pro vývojáře je nyní snazší tuto revoluční technologii do svých her implementovat, protože je součástí hlavní linie Unreal Engine 4. Více zde.

Read this next