If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nvidia Reflex míří do Overwatch

+ snžení latence v testech.

Implementace nástroje NVIDIA Reflex do her se neustále rozšiřuje. Už v únoru se v rámci testování dostala do Rainbow Six Siege a nyní se dočkali i hráči další populární online hry. Reflex je přístupný v rámci Overwatch Public Test Region (PTR).

NVIDIA Reflex snižuje latenci systému a dává tak kompetitivní výhodu v podobě přesnějšího míření, rychlejších reakcí a lepšího sledování cíle jen tím, že technologii zapnou v nastavení hry. Testy zatím naznačují, že v Overwatch může jít o zatím nejzdařilejší integraci této funkce. Reflex totiž během nich dokázal v populární hře snížit latenci až o 50% v závislosti na modelu GPU.

Majitelé GPU GeForce mohou v Overwatch získat výhodu při míření: Správné vybavení hraje velkou roli téměř ve všech sportovních disciplínách. Výjimkou není ani esport, kde tuto roli zastává GPU, monitor a herní periferie. Jejich správná volba umožní hráčům plně využít svůj potenciál, protože nižší latence jim umožní získat právě ten zlomek sekundy navíc, který je často dělí mezi digitálním životem a smrtí.

Hráči Overwatch s GeForce GTX řady 900 a vyšší si nyní mohou vyzkoušet NVIDIA Reflex ještě před tím, než se podívá do hlavní hry. Stačí k tomu nejnovější Game Ready ovladače. S nimi je třeba se připojit na Overwatch PTR server, přejít do možností zobrazení a zapnout NVIDIA Reflex Low Latency. Latenci systému je možné díky tomu redukovat až o polovinu. Hráči tak budou moci přesněji mířit a rychleji reagovat bez ohledu na volbu hrdiny, schopností nebo zbraní.

Overwatch také nabídne Latency Flash Indicator. Pokud hráči vlastní monitor s podporou Reflex Latency Analyzer a mají též GeForce Experience, mohou jej zapnout a monitorovací obdélník umístit k požadované lokaci. Indikátor jim vždy ukáže přesnou hodnotu latence.

NVIDIA Reflex již podporuje 7 z 10 nejpopulárnějších online FPS. Pro vývojáře je nyní snazší tuto revoluční technologii do svých her implementovat, protože je součástí hlavní linie Unreal Engine 4. Více zde.

Tagged With
About the Author

Redakce

Contributor

Comments