If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Tuctové RYSE: Son of Rome na dvojici videí z hraní

Proč je zábavné asi jako vytáčení čísel na telefonu?

Pokud se naplní prognózy, historická rubačka od Cryteku pro Xbox One by se měla stát typickou startovní hrou pro nové konzole. Ač moc hezky vyhlížející a s epickou atmosférou starodávného Říma, hratelnostně naprosto tuctová, plochá a monotónní. Myslel si to už Martin Zavřel v červnu a potvrdil to včera Game Informer, podle nějž je zábavnost RYSE zhruba stejná jako vytáčení čísel na mobilním telefonu.

Chcete argumenty? Generický příběh se špatně zpracovanými a opakujícími se souboji na blízko s předvídatelným průběhem. A hlavně s nutností mačkat pořád ty samé sekvence tlačítek pro komba, což děláte do té doby, než je nepřítel slabý natolik, aby se dal dorazit. To hra dává najevo svým zpomalením a podivným blikáním různých barev na protivníkovi, jejichž vybráním si asi vyberete způsob popravy.

Podle redaktora Game Informeru, který hru zkoušel dvě hodiny, se to po prokouknutí dalo absolvovat i s ovládáním gamepadu jen jednou rukou. Občasné zpestření spočívající v hlídání oblasti s kuší nebo s obranou družiny před letícími šípy se štíty prý bylo ještě méně záživné.

O opaku se vás ale snaží přesvědčit dvojice nových oficiálních videí z hraní v různých lokacích, jako je cesta k paláci nebo ohníček v mlze, kde vše výše popsané uvidíte v praxi:

Comments