Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Tvůrci TitanFall reagují na kritiku grafiky alfy

Prý používá jen čtvrtinové rozlišení textur.

Když se v sobotu ráno objevily vytípané obrázky z tutoriálu technického alfatestu TitanFall, byly zajímavé tím, že poprvé ukázaly současný vzhled hry, bez všech úprav na oficiálních obrázcích. Zároveň to však byla voda na mlýn všem rýpalům, kteří se pozastavovali nad grafikou tohoto vlajkového titulu pro Xbox One.

Tvůrci hry ze studia Respawn proto museli vyrazit do diskusních fór, aby tam brzdili zklamání a předčasné vyvozování závěrů.

"Všechny textury v tomto alfatestu jsou záměrně pouze ve 25% kvalitě rozlišení finální hry. Díváte se tedy jen na 256x256 textury, která jsou ve finální hře 512x512, tedy 1024. Je to obrovská, opravdu obrovská změna. Obzvlášť na terénu, zbraních, kokpitech, rukou, efektech atd.," vysvětlil Rayme Vinson, proč podle něj uniklé obrázky nereprezentují hotovou hru.

Na sobotních 8 minut videa z hraní TitanFall, které se nám líbilo, navázalo dnes ráno další z jiné mapy. Plná verze vyjde už 13. března i pro X360 a PC.

Read this next