Skip to main content

Úspěch filmu Mortal Kombat a co-op hry It Takes Two

+ jak Josef Fares blbnul na mo-capu.

Vzhledem k uzavřeným kinům na mnoha místech a odkladu premiéry ve Velké Británii i Evropě to byla vyloženě loterie. Nezapomněli lidé kvůli koronaviru náhodou na filmy, nezměnili své návyky? Nebo naopak jsou po dlouhé pauze, kterou zpestřil jen Godzilla vs. Kong, lační prakticky po čemkoli, i když to bude béčko jak vyšité?

Film Mortal Kombat, který měl premiéru minulý pátek (prvních 8 minut bylo zdarma zde), na celé situaci nakonec zřejmě vydělal. Odhaduje se, že za úvodní tři dny na službě HBO Max ho zhlédli v 3,8 milionu domácnostech.

Za úvodní víkend pak jen v USA utržil 23 milionů dolarů a celosvětově 51 milionů dolarů. Což má být více, než se dopředu předpokládalo, a o 25 procent lepší než kterýkoli pandemický víkend, než se loni zavřela kina.

Výsledky jsou také lepší, než měly Tenet a Wonder Woman 1984, uvádí Indiewire, dle nějž se dařilo i Demon Slayer s mnohem menším marketingem a s méně promítáními.

Úspěch slaví také březnová co-op hra It Takes Two od EA a Hazelight Games. Za méně než měsíc se ji už prodalo milion kusů (a to se do toho nepočítají ti spoluhráči, když stačila pro dva jediná zakoupená kopie).

Analytici ocenili, že není obvyklé, aby unikátní herní nápady a kreativní kousky slavily tak dobré komerční výsledky.

"Děkujeme moc za veškerou lásku, co jste vyjádřili vůči naší hře, hodně to pro nás znamená," komentovali to tvůrci. Podle nich to prý jasně prokázalo, že hráči mají hlad po pouze kooperativních zážitcích, jako bylo minule A Way Out.

Hlavní autor Josef Fares pro oslavu publikoval vtipné video z jeho účinkování v motion-capture studiu právě pro účely It Takes Two:

Read this next