Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Výrobce The Day Before nezvykle zareagoval na četnou kritiku

Slibuje zlepšení.

Zdá se, že nezkušené studio Fntastic si ukouslo na něj příliš velké sousto.

Po očividné kopírce traileru Call of Duty a nudných deseti minutách z hraní nezvykle zareagovalo na kritiku od mnoha hráčů a médií:

"Žijeme v době dezinformací a absence ověřování faktů. Kdokoli může prohlásit cokoli, když se honí za sledovaností, a všichni tomu budou věřit. Ale s dezinformacemi je potřeba bojovat, protože ubližují nejen nám, nýbrž i jiným menším studiím," postesklo si.

Až prý bude The Day Before dokončeno, studio bude přemýšlet, jak pomoci nováčkům s podvrhy a jak na to alokovat zdroje. Ničení cizí práce je totiž prý snadné, kdežto vytvoření čehokoli je obtížné.

Lidé za svého času nejvíce očekávanou hrou na Steamu, kam se ani teď stále nedokázala vrátit kvůli sporu o ochrannou známku, také překvapili jiným vyjádřením:

"Nemáme žádné marketingové oddělení. Veškeré naše zdroje jdou na samotný vývoj. Ale v komunikaci navenek se zlepšíme, děkujeme".

Co se stalo s tím člověkem, který obšlehl úvodní sekvenci traileru od konkurence, bohužel pořád nevíme, k tomu se Fntastic na sociálních sítích nijak nepostavil.

Read this next