Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

300 tisíc krys na obrazovce naráz v Plague Tale: Requiem, šedesátkrát více než minule

+ příběhový trailer a deníčky.

Asobo Studio dosáhlo nevídaného pokroku a z této zprvu nenápadné hry se dost možná stane černý kůň letošního podzimu.

A Plague Tale: Requiem vycházející 18. října bude ještě strašidelnější než minule, ujistil hlavní programátor Nicolas Bécavin v dnešním rozhovoru pro Xbox Wire.

Zatímco v předešlém dílu Innocence bylo na obrazovce jen 5 tisíc krys, tentokrát se můžete těšit na 60x větší číslo - tedy 300 tisíc krys souběžně.

"Jejich pohyb bude připomínat obří vlnu, jako takové tsunami krys. Přepracovali jsme systém, jakým se vytváří. Také se stanou chytřejšími a dokážou lépe číst prostředí a vyhýbat se světlu. Vděčíme za to našemu vlastnímu enginu, který používáme pro více projektů, takže není nutné spoléhat se na externí tým a můžeme si dát záležet s tím, co skutečně chceme".

Příběhový trailer z tohoto týdne:

Dnes se také objevila třetí epizoda deníčku ze seriálu (odstartovaného před pár měsíci), právě o natáčení motion capture a technologiích:

Read this next