Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

EA vnímají Battlefield 4 jako extrémně úspěšný produkt

Chtějí, aby se na něj pamatovalo jinak.

Chyby nechyby, EA odmítají přijmout tezi, že by šlo o hru se zpackaným startem nebo celkově špatný produkt.

Jejich kreativní ředitel a jinak také uznávaný designér, zakladatel série Madden, Rich Hilleman, v interview pro RPS prohlásil něco, co možná pobouří část zákazníků, která měla nebo dosud má s chodem technické potíže.

"Battlefield 4 pro nás byl extrémně úspěšný produkt na obou konzolích i PC. Jak z hlediska prodejů, tak co se týče hratelnosti."

Uznal, že něco pokazili, ale jinak podle něj jde hlavně o to, že čím máte více zákazníků, tím hlasitější je hluk, když se něco přihodí.

EA prý od nich většinou slyší ohlasy chválící Battlefield 4 za výbornou hru - s dovětkem, že by byla ještě lepší, kdyby neměla známé problémy. "Ty jsme však už opravili, opravujeme nebo opravíme," dodal Hillmean, aniž by se zastavil nad otázkou důvěry, jestli jim tito samí lidé příště budou věřit a koupí si online hru hned při vydání, když BF4 i SimCity trpěly potížemi.

Za BF4 se ohlédli i včera, kde vše bylo zdůvodněno startem nových konzolí a složitostí zápasů v tolika lidech.

Read this next