Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Autoři The Order 1886 znovu o trvanlivosti: Chutě hráčů jsou různé

Prý často více zabaví dvouhodinovky než ty dlouhé.

Vlastní zpráva - Nepříjemné téma pro studio Ready at Dawn se stále vrací. Když o víkendu jeden YouTuber natočil průchod celým The Order: 1886, což mu zabralo pět a půl hodiny včetně filmečků, znovu se na pořad dne dostala trvanlivost hry a minulé neurčité vyjádření už nestačí.

Zatímco Ital Andrea Pessino reagoval na jeho Twitteru dost podrážděně svedením to na "spekulace pro laciné kliky", jeho kolega, zakladatel, šéf studia a kreativní šéf Ru Weerasuriya byl sdílnější a pro Eurogamer to znovu okomentoval. Nejprve se sice vykrucoval, ale později z něj vypadl docela rozumný postoj:

"Délka her je důležitá. Každá hra přitom potřebuje rozdílnou dobu pro odvyprávění jejího příběhu, některé jsou kratší, jiné zase delší. Třeba kampaň Modern Warfare jsem dohrál za tři a půl hodiny, přesto to byla skvělá zábava. Naše The Order: 1886 krátké není, snažili jsme se vytvořit něco, co vás odmění a vyvolá spoustu otázek, na které třeba můžeme odpovědět v budoucnu."

Tvůrce to dále staví tak, že celkově je herní průmysl pestrý, tudíž vyžaduje i pestré typy her pro rozdílné chutě hráčů. Nedá se to prý brát tak, že tady existuje jen jediná skupina lidí, která preferuje extra dlouhé hry a že ty jsou jediné správné. Je prý jedině dobře, když mají lidé na výběr a mohou sáhnout po té hře, která jim osobně nejvíce vyhovuje.

"Hrál jsem spoustu her, které vydržely dvě hodiny a byly lepší než ty, u kterých jsem seděl šestnáct hodin. U nich jsem si občas říkal, že ok, že jsem je prošel, dostal jsem to, co jsem chtěl, ale nebylo to úplně tím, co jsem očekával. Někdy raději chci, abych byl dvě hodiny naprosto uzemněn a tím to skončilo," dodal na vysvětlenou Ru Weerasuriya, který také pro EG přiznal, že ho celá kauza trápí.

Byla by však velká chyba The Order: 1886 odepisovat jen kvůli tomu, že neobsahuje nuceně naroubovaný multiplayer či nějakou jinou přidanou hodnotu (kromě trofejí) pro delší trvanlivost, což vyvolává pochybnosti o hodnotě hry za plnou cenu, jakkoli jinak exceluje bezprecedentní grafikou a atmosférou. Zatím bohužel nemůžeme více prozradit kvůli embargu, ale dozvíte se to z čtvrteční recenze.

Read this next