Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Odškodnění za odklad Styx: Shards of Darkness

8 minut za 2017, berete?

Další hra, která uznala, že nemá smysl soupeřit s velkými jmény v předvánoční sezoně, nemluvě o jiných problémech.

Styx: Shards of Darkness, pokračování stealth akce s goblinem od Focus Interactive a Cyanide, nevyjde letos, jak se počítalo, nýbrž někdy v úvodních měsících příštího roku.

Ředitel vývojářů Patrick Pligersdorffer to objasnil takto: "Přešli jsme z Unreal Engine 3 na novější 4. generaci, z čehož hra významně těží, počínaje vylepšenou grafikou, přes herní vlastnosti až po různé mechanismy. Nicméně tato změna vyžadovala nějaký čas k tomu, aby se na ni tvůrci adaptovali. Ve snaze o co nejlepší zážitek jsme se s naším distributorem dohodli, že nejlepší bude odklad."

Čekatele aspoň odškodnili vypuštěním osmi minut hraní, ze kterých si uděláte představu, co od druhého Styx pro PC/PS4/X1 čekat:

Watch on YouTube

Read this next