Zdaleka to nebude jen tupá řezničina se zombíky, jak to může vypadat. Součástí State of Decay 2 (Alza.cz) bude stejně jako minule komplexní systém budování základny, kde se zapotí vaše mozkové závity. IGN přineslo další osmiminutové video o tom, v čem byl vylepšen oproti jedničce:

Funguje to tak, že máte takový nákres báze a v něm několik předpřipravených políček, kam můžete umístit jednotlivé struktury (přehledné ikonky). Ať už jde o hlídkovou věž, kde dvě ozbrojené postavy hlídají před útokem zombíků. Pak tam je obdoba nemocnice, která umožňuje pasivní obnovení zdraví, odstraní zranění a infekci, nebo vyrábí zdravotnické potřeby.

Dále nechybí kasárna, kovárna, farma pro zásobování jídlem, kuchyně či hydroponie. Na provoz všeho či výrobu věcí uvnitř samozřejmě potřebujete určité suroviny, vodu či palivo, takže je to dost zašmodrchané a působí to spíš jako druhá strategická hra v jednom. Postavené budovy potom ovlivňují, jak vysokou hrozbu atak představuje.

Tvůrci se jinak zbavili pokroku ve hře během vašeho offlinu, takže když se odpojíte v moment, kdy na dodělání něčeho zbývá 5 minut, až se příště připojíte do hry, bude to pokračovat v ten samý moment, kdy jste hru opustili, čili bude stále zbývat pět minut. Stavbě některých struktur prý může zabrat až hodiny.

1

Poslední

Aktualizace systému Nvidia Shield TV

S podzimními hrami do GeForce Now.

Cyberpunk 2077 se snaží napodobit nadšenci na Unity engine

The Hunt však zůstane jen tech-demem, nemají s ním větší ambice.