As Dusk Falls interaktivním dramatem od autorky Heavy Rain a Beyond

Přeběhlice od Sony k Microsoftu.

Caroline Marchal je francouzská vývojářka, která dlouho pracovala ve studiu Quantic Dream na Heavy Rain či Beyond, vedle bokovek pro Sony jako Blood and Truth či Hidden Agenda.

Zároveň si založila londýnské studio Interior/Night, s nímž přeběhla pod křídla konkurenčního vydavatele Xbox Game Studios.

Dnes oznámila svou novou hru As Dusk Falls pro Xbox Series X a PC. Interaktivní drama, jehož design má být podobný těm od Quantic Dream, odkud k sobě přetáhla pár lidí.

Příběh pojednává o dvou rodinách během třiceti let, které sahají od dětství po dospělost. Setkaly se za dramatických okolností při přepadení v malém městě v Arizoně.

Vaše volby při hraní mají mít přímý dopad na to, kdo bude obětí, kdo zradí a kdo odolá. Ovlivníte osud lidí, jestli přežijí ve světě, do nějž tak úplně nepatří.

Datum vydání známo není, ale na hře se už pracuje pár let, tudíž zase tak daleko být nemusí.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna