Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Větší než Skyrim má být Avowed od Obsidianu, ale ještě je tři roky daleko

Unikly detaily o ambiciózním fantasy RPG.

Když toho Microsoft a Obsidian nechtěli říct více při čtvrtečním odhalení nového áčkového fantasy RPG z vlastních očí, musela si fanouškovská komunita pomoci sama.

Respektovaný insider Klobrille potvrdil, že to, co někdo napsal do diskusních fór ResetERA, je pravdivé.

Avowed má mít plně otevřený svět, který je větší než ve Skyrimu, hlavně co se týče hustoty a více kontrastů. Tím se myslí rozdíly dvou velkých měst (s pamětihodnostmi, sochami a významnými budovami) oproti divočině s horami či dezolátními pouštěmi.

Začnete hrát v oblasti The Living Lands, což je součást světa Eora ze série Pillars of Eternity. Důraz má být kladen na reakce světa na vaše činy, nasvícení, pokročilou umělou inteligenci a fyziku, speciálně v souvislosti s kouzlením.

Extra péče má být věnována systému počasí v reálném čase, například taková mlha tady má být velice důležitá. Řeky zase budou mit speciální mikro-fyziku a vše bude ovlivňovat hratelnost, protože tu půjde plavat (hurá).

Zpočátku si vytvoříte svou postavu v propracovaném nástroji a na rozdíl od The Outer Worlds tu budete mít společníky. Má tu být spousta rozličných frakcí, ale budou fungovat jinak než ve Skyrimu.

Příběh Avowed má pojednávat o boji proti nadcházející hrozbě tyranie, která je ovšem odlišná než v Pillars of Eternity, odkud se převezmou některé kreatury, vedle řady nových. Dialogy budou prezentovány dynamicky, potkáte tu nějaké obří bossy a nezapomene se ani na bohy. Ve hře prý budete moci zabít úplně kohokoli, ale tento koncept se ještě může změnit.

Počítá se s podporou uživatelských modifikací na PC, které pak majitelé Xboxu budou moci stáhnout a hrát (ovšem nikoli sami vytvářet).

Co ovšem zamrzí, ale dalo se to předpokládat, je cílení vydání Avowed až na přelom let 2022 a 2023, pokud tedy nedojde k nějakému zpoždění. Na hře prý už přes dva roky pracuje asi sto lidí, což znamená výrobu na plné obrázky, a tento tým se ještě rozroste.

Watch on YouTube

Read this next