Jak by vypadalo Final Fantasy X s raytracingem ve 4K?

K 20. výročí.

Je to k nevíře, ale od vypuštění hry pro PlayStation 2 dne 19. července 2001 uplynulo už dvacet let.

Fanoušek Toby Saunders se proto k příležitosti kulatých narozenin rozhodl vytvořit neoficiální video, jak by teoreticky mohlo vypadat Final Fantasy X na současné moderní technologii.

Využil k tomu Unreal Engine, renderování ve 4K, raytracing a staré známé postavy, momenty i lokality z tohoto japonského RPG, ať už jde o blesky šlehané Thunder Plains či prosluněné pláže tropického ostrova Besaid.

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna