Podívejte se pod kapotu RiMS Racing

Dva deníčky o motorkách.

Společnosti NACON a RaceWard Studio zvou všechny hráče do zákulisí vývoje hry RiMS Racing, jedinečné motocyklové simulace, která vyjde 19. srpna na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch a PC.

V sérii video dokumentů odhalují kreativní týmy několik tajemství z produkčního procesu hry. Sem patří práce, kterou vývojáři vložili do vytvoření fyzikálního enginu KT Engine a vytvoření té nejlepší možné simulace, do mechanické přesnosti každé motorky, různých herních režimů, zvuků prostředí, inovativních funkcí jako Motorbike Status Check a rozsáhlých možností úprav motorek a závodníků.

První vývojářský deníček zkoumá všechny možné etapy herního vývoje, počínaje designem a výzkumem, který tým provedl kvůli vytvoření co možná nejrealističtějšího motocyklového simulátoru. Ve společnosti uměleckého ředitele Maura Ferrariho, herního designéra Alessandra Carulla a výkonného producenta Sergia Rocca vysvětluje Marco Ponte, ředitel RaceWard a kreativní ředitel hry, význam technických detailů herního designu. Tato epizoda rovněž zdůrazňuje nesmírně cennou spolupráci mezi studiem a výrobci jako třeba Ducati a společně s Alessandrem Valiou, oficiálním testovacím jezdcem Ducati, se zaměřuje na realismus RiMS Racing, a také na historii Ducati.

Ve druhém videu se vývojářský tým soustředí na různé herní režimy, zejména na režim kariéry, a také na různé okruhy a silnice reprodukované ve hře. Společně s Giuliem Panzanim a Stefanem Raddrizzanim z výzkumného oddělení Politecnico di Milano se herní designér Alessando Carullo dívá na fyzikální model vytvořený kvůli dokonalé simulaci opotřebení pneumatik během závodů. Hráči vždy usilují o maximální výkon, což je ústředním motivem herního vývoje studia RaceWard, které spolupracují s experty, jako je Lorenzo Mauri, specialista na mechaniku motorek a konzultant hry.

Jelikož je mechanika ústřední částí hry, poskytuje RiMS Racing hráčům jedinečný simulační zážitek a prověřuje jejich technické a jízdní schopnosti. Pomocí inovativního systému mechanické správy budou hráči moct optimalizovat každou část své motorky až po tu nejmenší součástku. Díky RiMS Racing posouvá italské studio RaceWard hranice realismu a možností úprav. Tohle všechno je možné díky hernímu enginu KT Engine, který vyvinulo studio KT Racing konkrétně pro motosportovní hry.

Během kariéry, která zahrnuje přes 70 soutěží na sezónu, nebo během spousty výzev dostupných ve hře pro více hráčů slibuje RiMS Racing kompletní ponoření do soutěžního světa motosportu, kde vítězství záleží na vašich jízdních schopnostech stejně jako na samotné motorce.

Na nový vývojářský deníček o RiMS Racing od RaceWard a NACON se můžete podívat každý čtvrtek od 15:00.

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna