Technický rozbor Horizon Zero Dawn v 60fps na PS5

Co se zlepšilo a co ne?

Pokračování Forbidden West si letos nezahrajeme, vykompenzovat to však může zopakování si prvního dílu Horizon na PlayStation 5.

Patch, který na současné generaci konzole umožní chod v 60fps, prozkoumali kolegové z Digital Foundry.

Hra šlape na PS5 přes režim zpětné kompatibility, framerate byl odemčen (resp. zamčen) na šedesát snímků za vteřinu a nedochází prakticky k žádným propadům.

Fajn je, že nyní byly konečně vyřešeny zádrhely se streamováním prostředí, tzn. doskakující textury a geometrie, kterými trpěly verze na PS4.

Naopak některé neduhy v cutscénách ale byly přechodem na 60fps ještě zvýrazněny. Pro renderování ve 4K hra používá stejnou metodu checkerboardu jako na PS4 Pro.

Načítání Horizon: Zero Dawn na PS5 se téměř dvojnásobně zrychlilo oproti PS4 Pro, z 59 vteřin na 31 vteřin, ale na PC s 3.5 GB/S NVME samozřejmě nemá, tam to je pouhých 15 vteřin.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna